תגיות

, , ,

סופר גיינר סופר אפקט SUPER GAINER SUPER EFFECT

סופר גיינר (SUPER GAINER) אבקה לעליה במשקל והגדלת המסה השרירית.

סופר גיינר (SUPER GAINER) אבקה לעליה במשקל והגדלת המסה השרירית.

סופר גיינר (SUPER GAINER) אבקה לעליה במשקל והגדלת המסה השרירית.

סופר גיינר מכיל שילוב של פחמימות וחלבונים איכותיים, הגיינר בעל יחס של 5:1 לעלייה מהירה במסת שריר ומשקל.

פחמימות פשוטות בעלות אינדקס גליקימי גבוה המתפרקות במהירות בשילוב עם פחמימות מורכבות בעלות אינדקס גליקימי נמוך המתפרקות לאט ולאורך זמן.

פחמימות חשובות לשמירה על מאזן אנרגיה בגוף ובעצם מהוות מקור עיקרי לאנרגיה זמינה.

פחמימות לא נשמרות בגוף בכמויות גבוהות, הן נמצאות בשרירים ובכבד, כאשר הכמות הכוללת שלהן באדם מבוגר לא עולה על 500 ‏גרם.

סופר גיינר ‏מכיל פחמימות פשוטות, אשר יכולות לספק אנרגיה זמינה במהירות גבוהה, הן חשובות מאוד בזמן של אימון, בו קיימת דרישה מוגברת לאנרגיה.

הפחמימות המורכבות של הסופר גיינר ‏שומרות על מאגרי פחמימות בגוף (בשרירים או כגליקוגן), הן דרושות לאספקת אנרגיה לבניית השריר ולהתאוששות שלאחר האימון.

אבקת סופר אפקט גיינר ‏מכילה חלבונים המספקים לגוף כל חומצות האמינו. חלבונים משמשים לבניית שריר בגוף והם חשובים לשיקום השרירים לאחר פעילות גופנית.

בנוסף, חלבונים ביחד עם פחמימות מעודדים הפרשת אינסולין והורמון הגדילה שמעורבים בגדילת מסת השריר.

אבקת עלייה במסה Super GAINER יוצרה במיוחד לאנשים הרוצים לעלות במסת השרירים, לגדול במסה מבלי להשמין ומבלי לעלות בשומן מיותר בבטן.

אבקת עלייה במסה super effect gainer כמו כל מוצרי החברה מיוצרת תחת תנאי מעבדה קפדניים ועומדת בדרישות תקן איזו 9000 הקפדניים והמחמירים ביותר.

המוצר פותח בעזרת מיטב הטכנולוגים והמוחות הטובים בעולם, עם הקפדה על הרכיבים האיכותיים ביותר החל מחומרי הטעם ועד לרכיבים הדומיננטיים.

ב- super effect לא מתפשרים על חומרי הגלם של האבקה ועל כן נעזרים במוצרים ובתרכובת המתקדמות והאיכותיות ביותר אשר ירכיבו את המוצר המושלם לעלייה במסה.

טעם ומרקם מעולים אבקת סופר אפקט מתערבבת בקלות, ללא גושים ובעלת מרקם מעולה. חומרי הטעם והריח הינם באיכות הגבוהה ביותר, וללא טעמי לוואי.